Testade min födelsedagspressent/julklapp från Sak och Rikard ^^



Fick ju en tatueringsmaskin X''3 me luuuuve <3<3<3<3<3<3 följde med ett fejkskinn också men jag klantade mig för jag tänkte inte på att färgen fasnade på den också så det blev alldeles grått runtom men jaja nu vet jag de iaf.....

första jag gjorde får ni inte se X'D den blev helt failad :p men dethär är andra jag gjorde innan jag fattade hur jag skulle få bort den överflödiga färgen utan att den smetades ut :p






Sen gjorde jag lite på fri hand som blev lite bättre men fortfarande fail X''D men failade lite iaf .....




blir mera öva nu idag och snabblärd som jag är så hoppas jag på att få kläm på detta snart <3


CHEEZE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0